مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

دانلود فایل

مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری كاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری) مقاله ترجمه شده یك بررسی تجربی معرفی : نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر تصمیمات سرمایه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصمیمات مالی به عنوان میزان ریسك یا میزان برگشتی انتظارداشته پذیرفته شد. به هرحال این نظریه در قسمتهای دیگری به جزء قسمتهای مالی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اولین قسمتی كه این نظریه مورد استفاده قرارگرفت بررسی برنامه های تولیدی بود جایی كه یك محصول یا گروهی از محصولات با توجه به سهم فروش آینده یا كنونی شان همچنین حجم فروش ها ، هزینه ها یا نیازهای سرمایه گذاری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفتند بعدها اصل نظریه سرمایه گذاری توجه زیاد استراتژی های منسجم را به خود معطوف داشت كه تمام این استراتژی ها قبلا در دسته بندی محصولات یا كارهای تجاری در ابعاد كلیدی مشخص به منظوركمك به رسیدن اهداف استراتژیكی منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد كلیدی شامل سهم بازار ، افزایش فروش ، جذابیت های بازار وموقعیت رقابتی كه وابسته به مدل پیشنهادی می باشد می شود. بدون توجه به ابعاد استفاده شده نظریه اصلی این است كه وضعیت واحدها درشبكه باید خلاصه ای از اكثراستراتژی های مخصوص مشخص كند. Introduction Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their current and future market share, sales, volume, costs and investment requirements. Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists (Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and Douglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives. Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which Introduction Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their current and future market share, sales, volume, costs and investment requirements. Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists (Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and Douglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives. Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which فهرست مطالب عنوان                                                                                                          صفحه معرفی ……………………………………………………………………………………………………………….. 1 تحلیل سبد  سرمایه گذاری مشتری ………………………………………………………………….. 2 قابلیت سوددهی مشتریان به عنوان مبنایی برای طرح سرمایه گذاری …………… 6 اهداف تحقیقات …………………………………………………………………………………………… 8 روش شناسی ………………………………………………………………………………………………… 9 تحلیل …………………………………………………………………………………………………………. 10 ساختار سبد سرمایه گذاری ها …………………………………………………………………….. 11 قابلیت سوددهی مشتری/ قدرت درک شده ارتباط …………………………………….. 12 قابلیت سوددهی مشتری ……………………………………………………………………………… 12 قدرت ارتباطات دریافت شده ……………………………………………………………………… 17 تصمیم ………………………………………………………………………………………………………… 19 نتایج ……………………………………………………………………………………………………………… 21

  • ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 25 ص

    ارزشیابی کیفی,ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری,ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 25 ص,بازخوردهای یادگیری یاددهی,یاددهی,یادگیری دانلود فایل ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 25 ص مقدمه مشكلات ارزشیابی سنتی یا بهتر بگوییم روش اندازه‌گیری و سنجش موجود با جو نمره‌گرایی…

  • حل تمرین فصول اول، دوم و سوم درس آمار و احتمالات مهندسی برای دمای ماه ها

    آمار و احتمالات مهندسی,حل تمرین فصول اول، دوم و سوم درس آمار و احتمالات مهندسی برای دمای ماه ها,دانلود پروژه حل تمرین فصول اول، دوم و سوم درس آمار و احتمالات مهندسی برای دمای ماه ها دانلود فایل دانلود پروژه…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر سید مهدی الوانی

    پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی الوانی,پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر سید مهدی الوانی,دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر الوانی,دانلود پاورپوینت کل کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر سید مهدی الوانی,دانلود پاورپوینت کل هشت فصل کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر سید…

  • تنظیم طرح کلی حسابرسی

    تنظیم طرح کلی حسابرسی دانلود فایل تنظیم طرح کلی حسابرسی  فهرست مطالب عنوان                                                                                           صفحه مقدمه ....................................................................................................................... 1 برنامه ریزی حسابرسی........................................................................................... 3 آموزش حرفه ای در مؤسسات حسابرسی........................................................... 4 استمرار آموزش- واكنش حسابرسان نسبت به تحولات حرفه                     6 نوسانات فصلی…

  • مقاله ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص

    مقاله ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص دانلود فایل چکیده: شیوه رفتار درمانی یک جلسه ای، یک گونه از درمان رفتار شناختی می باشد که با تلفیفی از تماس فعال، چالشهای ادراکی الگو برداری مشارکتی ،…